Snelle verzending, gratis boven €50,00 NL / € 65,00 B  ♦ Uit voorraad geleverd!    Binnen 14 dagen retourneren
Gastenboek Monja's Trading

Gastenboek

Welkom in ons gezellige gastenboek!

Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?

Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.

Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.

Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.


 

 

Geplaatst door: Evelien 29-07-2014 18:59:00
Hallo Monja,

Heb de bedeltjes binnen.
Super!!!!!!!!!!!!

Groeten Evelien
Geplaatst door: Pieternell 29-07-2014 17:48:00
Heel blij met de snelle levering. Ik doe de armbandjes mijn twee vruendinnen cadeau omdat ze alweer met mij de reis naar Itali willen maken aanstaande vrijdag
Geplaatst door: Hanneke 8-07-2014 18:20:00
Hoi Monja,bedankt voor de snelle service. Ik heb de ketting ontvangen en ben er heel blij mee!!!
Geplaatst door: connie 8-07-2014 16:11:00
hoi monja hartelijk dank voor mijn bestelling super mooi .ik ben zo blij dat ik jou website heb gevonden. zulke mooie sieraden voor weinig geld. gr connie
Geplaatst door: M. van der Sande 6-07-2014 22:34:00
Wat een service, bedankt. Vanmorgen besteld en vanmiddag afgegeven. Ik ben heel tevreden over de sieraden, erg mooi. Mijn kleindochter kan ook direct beginnen met loomen, leuke bezigheid. Ik zal zeker vaker op je site kijken. MVG Manon
Geplaatst door: connie 5-07-2014 17:46:00
hallo Monja vandaag mijn bedeltjes ontvangen hiervoor hartelijk dank. super bedankt voor het extra bedeltje heb ze gelijk aan de andere armbandjes van jou gedaan. staat zo!!!! leuk.gr connie
Geplaatst door: Martine Evenhuis 5-07-2014 12:10:00
Goedemorgen Monja, zonet je pakket ontvangen! Litha en ik zijn weer helemaal blij, morgen gaan we aan de slag met de loom bands :- ben heel benieuwd.
Ook de sieraden zijn weer erg mooi, en past allemaal zoals ik het wil.
Nogmaals bedankt voor de late service van de week - had niet gedacht om zo laat s avonds nog een berichtje terug te krijgen dus je hebt mijn verwachtingen wederom overtroffen!!!
Tot een volgende keer maar weer.
Groetjes, Martine
Geplaatst door: Claudia Dees 1-07-2014 22:08:00
Hallo Monja, Bedankt voor de goede service en het leuke aanbod op de site. Mijn vriendin was heel blij met het cadeautje op de deurmat. Ben benieuwd hoe de kleine meid van een andere vriendin reageert op de Chill armbanden. Je ziet me zeker nog een keer terug.
Groetjes, Claudia
Geplaatst door: Elly Celie-Takkenberg 28-06-2014 17:05:00
Hallo Monja, bedankt, dat je de oorbellen zo snel hebt verstuurd, ik had ze gisteren besteld en vandaag al in huis.
Ze zijn erg mooi, precies wat ik zocht, ik ben er heel blij mee.
Ook wil ik je bedanken voor het leuke groene kralen-armbandje wat je erbij hebt gedaan, heel aardig van je.
Groetjes van Elly uitAlmere.
Geplaatst door: Sandy 24-06-2014 21:40:00
Hallo monja,

Ik heb hem binnen! Hij is super gaaf!!
Bedankt voor je vriendelijke en goede service !!
Met vriendelijke groet, Sandy
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid