Snelle verzending, gratis boven €50,00 NL / € 65,00 B  ♦ Uit voorraad geleverd!    Binnen 14 dagen retourneren
Gastenboek Monja's Trading

Gastenboek

Welkom in ons gezellige gastenboek!

Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?

Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.

Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.

Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.


 

 

Geplaatst door: wim 24-06-2014 21:32:00
hoi Monja hartelijk dank voor onze bestelling ben blij met mijn armband ziet er goed uit de spulletjes voor mijn vrouwtje waren ook weer toppie erg leuk het extraatje de oorbellen, ze heeft er vast nog een plaatsje voor ze heeft zomaar 12 gaatjes in der oren groetjes vanuit zeeland
Geplaatst door: connie 22-06-2014 00:09:00
hallo Monja hier een berichtje van een zeer tevreden klant vandaag mijn bestelling ontvangen. o wat is het armbandje lief hartelijk dank en heel leuk het presentje wat ik erbij kreeg. groetjes en we zullen maar zeggen tot de volgende bestelling maar weer
Geplaatst door: jannie 18-06-2014 17:09:00
harterlijk dank voor de levering ik vond ze helemaal naar mn zin. De leuke presentjes waar een verrassing. hartelijk dank
Geplaatst door: Anja 11-06-2014 15:07:00
Hoi Monja,

het pakketje is goed binnen gekomen! Dank je! De jongens zullen er veel plezier van hebben misschien ik ook wel -

groetjes Anja
Geplaatst door: Tineke 8-06-2014 11:17:00
Gister het Roundy SOS armbandje ontvangen!
Mijn zoontje is 1,5 dus zit een beetje ruim maar hij
krijgt hem niet zelf af dus helemaal goed!
TIP: schrijf met watervaste pen dan weet je zeker
dat je info in het beschermende doosje goed leesbaar blijft!

Ook erg leuke attentie bij de bestelling, dank je wel!

Tot een volgende keer!

Groetjes Tineke
Geplaatst door: Desiree. 4-06-2014 13:40:00
Hallo Monja,bedankt voor de snelle levering! Ook de persoonlijke boodschap in het pakketje vond ik erg leuk!!Het was de eerste x dat ik hier bestelde, maar ik ben tevreden over het bandje. Hoop de jarige job vrijdag ook .groetjes!
Geplaatst door: Anja 3-06-2014 20:58:00
Hallo Monja,

we hadden weer leuke post in de brievenbus!! Hij past precies. Roan en ik zijn weer blij Pascal ook hoor:- Dank je wel!!

gr Anja
Geplaatst door: joyce 28-05-2014 11:53:00
Wat een verrassing, gisteren lag het pakketje al op de deurmat.
Ik wil je even een compliment maken met het inpakken, wat leuk, het is net een echt cadeautje.
Ook bedankt voor de attentie.
Monjas Sieraden is echt een aanrader.
Ik kom zeker weer bij je terug.
Een dikke 10.

Groetjes, Joyce
Geplaatst door: Jacky 27-05-2014 21:22:00
Hallo Monja,
Ik heb de hangers goed ontvangen, mooi zijn ze, leuk ook dat rode hartje wat je erbij gedaan hebt, bedankt.
Groeten, Jacky
Geplaatst door: anneke 27-05-2014 19:43:00
je pakketje ontvangen lekker vlug!
alles ziet er keurig uit bedankt!
vast tot een volgende keer

groetjes anneke
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid