Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?
Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.
Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.
Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.

Ik heb de Engelen roeper binnen gekregen en ben er echt super blij mee, hij is ook super mooi en nu hopen dat mijn engel af en toe het balletje laat rikkelen.
Vind ook dat je een hele snelle service hebt , echt super en ook vond ik het kaartje en je kleine presentje heel erg leuk en lief.
Groetjes Manuela Boon
P.s ik ga je zeker aan mijn vriendinnen aanraden
is altijd erg leuk .Altijd goed mailcontact met jou niets is jou te veel. nogmaals dank
Ik weet zeker dat mijn schoondochter het kadootje heel mooi vindt.
Leuk verpakt en dan ook nog een attentie erbij, geweldig.
Jouw shop staat bij mijn favorieten, ik kom zeker weer eens winkelen.
Complimenten voor de mooie sieraden in je webshop en ook voor de prachtige site.
Gr. Connie
Wat een snel le service ! Super mooie ketti ng erg blij mee, was leuk verpakt een cadeautje om uit te pakken .
Groetjes Claudia
Vandaag heb ik mijn pakketje ontvangen, wat snel en leuk verpakt, lijkt wel een kadootje. Super mooie sieraden, ik ben er heel blij mee.
Zeker tot een volgende keer.
Gr Sharon
De Chill armbanden en de schuivertjes heb ik vandaag ontvangen, super bedankt voor het snel opsturen. Ze zijn prachtig, ben er weer blij mee!!