Snelle verzending, gratis boven €50,00 NL / € 65,00 B  ♦ Uit voorraad geleverd!    Binnen 14 dagen retourneren
Gastenboek Monja's Trading

Gastenboek

Welkom in ons gezellige gastenboek!

Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?

Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.

Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.

Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.


 

 

Geplaatst door: Manuela Boon 4-10-2014 17:07:00
Hey Monja
Ik heb de Engelen roeper binnen gekregen en ben er echt super blij mee, hij is ook super mooi en nu hopen dat mijn engel af en toe het balletje laat rikkelen.
Vind ook dat je een hele snelle service hebt , echt super en ook vond ik het kaartje en je kleine presentje heel erg leuk en lief.
Groetjes Manuela Boon
P.s ik ga je zeker aan mijn vriendinnen aanraden
Geplaatst door: connie 3-10-2014 14:51:00
hoi Monja hartelijk dank voor mijn prachtige armband met zeeuwse knop. en natuurlijk niet te vergeten het extraatje.
is altijd erg leuk .Altijd goed mailcontact met jou niets is jou te veel. nogmaals dank
Geplaatst door: Gea 26-09-2014 19:20:00
Wat een snelle service, bedankt.
Ik weet zeker dat mijn schoondochter het kadootje heel mooi vindt.
Leuk verpakt en dan ook nog een attentie erbij, geweldig.
Jouw shop staat bij mijn favorieten, ik kom zeker weer eens winkelen.
Geplaatst door: Shirley 21-09-2014 00:31:00
Monja, bedankt voor je snelle service!
Geplaatst door: Connie 16-09-2014 21:30:00
Weer helemaal blij met de mooie sieraden! Elke keer weer een cadeautje om te krijgen.
Complimenten voor de mooie sieraden in je webshop en ook voor de prachtige site.
Gr. Connie
Geplaatst door: Claudia 13-09-2014 16:44:00
Hoi Monja,

Wat een snel le service ! Super mooie ketti ng erg blij mee, was leuk verpakt een cadeautje om uit te pakken .

Groetjes Claudia
Geplaatst door: Simone 10-09-2014 23:00:00
Dat is snel. Gisteren besteld vandaag mijn pakketje ontvangen. Wat leuk verpakt, het lijkt wel een kadootje. De armband is erg mooi. Ik kom zeker vaker in je leuke shopje winkelen.
Geplaatst door: sharon 27-08-2014 23:20:00
Hoi Monja,

Vandaag heb ik mijn pakketje ontvangen, wat snel en leuk verpakt, lijkt wel een kadootje. Super mooie sieraden, ik ben er heel blij mee.
Zeker tot een volgende keer.

Gr Sharon
Geplaatst door: connie 20-08-2014 19:00:00
Hallo Monja vandaag mijn armbandje met flosje binnengekregen hartelijk dank is zeker een aanrader zo mooi!!!!!!!!!!
Geplaatst door: Daphne Arnoldussen 31-07-2014 20:33:00
Hoi Monja,

De Chill armbanden en de schuivertjes heb ik vandaag ontvangen, super bedankt voor het snel opsturen. Ze zijn prachtig, ben er weer blij mee!!
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid