Snelle verzending, gratis boven €50,00 NL / € 65,00 B  ♦ Uit voorraad geleverd!    Binnen 14 dagen retourneren
Gastenboek Monja's Trading

Gastenboek

Welkom in ons gezellige gastenboek!

Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?

Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.

Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.

Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.


 

 

Geplaatst door: Filiz 24-06-2015 15:49:00
Heb net mijn engelenroeper en geboortesteen ontvangen..gelijk om natuurlijk!! Ik ben er super blij mee en bedankt voor de kado die erbij zat...alles keurig ingepakt ..
dank je wel Monja...ik zal vaker gaan bestellen
Geplaatst door: Laura 20-06-2015 15:33:00
Geweldige klantenservice!!!!
De engelenroeper die ik had besteld was kapot, ging steeds open. Bleek een eenmalig iets in de engelenroeper.Ik heb gelijk reactie ontvangen en een nieuwe uit mogen zoeken. Ook deze had ik super vlug in huis!
Deze werkt goed en heb hem al gelijk omhangen!
Nogmaals bedankt voor de service en vriendelijkheid!!!

Geplaatst door: Marieke 9-06-2015 10:57:00
Hallo Monja,

Ik heb het armbandje ontvangen, super!!
Bedankt voor de leuke attentie erbij !
Tot de volgende keer.

Hartelijke groet,
Marieke
Geplaatst door: Dani 5-06-2015 20:46:00
Hallo Monja,

Een late reactie van mij maar wil je alsnog bedanken voor de mooie oorbellen en het extraatje!
Ben er heel blij mee!

Groeten en een goed weekend!

Dani
Geplaatst door: Sabrina 2-06-2015 16:38:00
Hoi Monja, Wat een super snelle service, bedankt. Mooi verpakt en bedankt voor de leuke attentie. Het is gewoon een cadeautje wat je krijgt. Ik kom zeker weer eens bij je shoppen, want ik heb nog zoveel moois gezien. Doei.
Geplaatst door: Anita 29-05-2015 17:00:00
Ik had woensdagavond besteld en vanochtend vrijdag mijn pakje ontvangen. Wat een snelle service! De armbandjes zijn erg mooi. Bedankt!
Geplaatst door: Mieke 23-05-2015 18:03:00
Hartelijk dank voor snelle verzending en extraatje
Geplaatst door: Leidy 21-05-2015 00:45:00
Gistermiddag pakje ontvangen.
Leuk verpakt en wat een leuk presentje erbij.
Bedankt, hoor.

Gr. Leidy
Geplaatst door: Geneviève 7-05-2015 14:52:00
Hoi Monja.
Ik heb vandaag het Biba engeltje hanger ontvangen.
Hartelijk dank!
Ik vind hem erg mooi!
Ook heel erg bedankt voor het mooie inpakken en het kettinkje dat ik er bij gekregen heb!

Vriendelijke groeten van Geneviève.
Geplaatst door: Sandra 29-04-2015 23:23:00
Deze webshop is echt een aanrader, snel contact en snelle verzending.
Gisteren besteld, vandaag binnen, super.
Echt een kadootje om uit te pakken, en bedankt voor de leuke attentie.
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid