Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?
Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.
Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.
Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.

dank je wel Monja...ik zal vaker gaan bestellen
De engelenroeper die ik had besteld was kapot, ging steeds open. Bleek een eenmalig iets in de engelenroeper.Ik heb gelijk reactie ontvangen en een nieuwe uit mogen zoeken. Ook deze had ik super vlug in huis!
Deze werkt goed en heb hem al gelijk omhangen!
Nogmaals bedankt voor de service en vriendelijkheid!!!
Ik heb het armbandje ontvangen, super!!
Bedankt voor de leuke attentie erbij !
Tot de volgende keer.
Hartelijke groet,
Marieke
Een late reactie van mij maar wil je alsnog bedanken voor de mooie oorbellen en het extraatje!
Ben er heel blij mee!
Groeten en een goed weekend!
Dani
Leuk verpakt en wat een leuk presentje erbij.
Bedankt, hoor.
Gr. Leidy
Ik heb vandaag het Biba engeltje hanger ontvangen.
Hartelijk dank!
Ik vind hem erg mooi!
Ook heel erg bedankt voor het mooie inpakken en het kettinkje dat ik er bij gekregen heb!
Vriendelijke groeten van Geneviève.
Gisteren besteld, vandaag binnen, super.
Echt een kadootje om uit te pakken, en bedankt voor de leuke attentie.