Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?
Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.
Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.
Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.

Dank je wel voor de leuke attentie bij de bestelling en natuurlijk voor de klankbollen, ze staan echt heel leuk, zeker voor die prijs!
Groetjes,
Inge
Mijn zus vond het armbandje super!!!
Ik ben superblij met mijn armbandjes zoo mooi.
En dan nog zo n superlieve gastvrouw.
Tot gauw groetjes Jean
Excuses voor de zeer late reactie. Ik had je pakketje 2 dagen na jouw verzendbevestiging in huis en ik ben weer helemaal tevreden! De groen/parel double dot was voor mn moeder en ook zij is er erg blij mee!
Tevens bedankt voor t presentje: altijd erg leuk!
Service via mail, FB en app werkt uitstekend.
Tot de volgende keer!
Groetjes, Martine
Ik heb gisteren het pakketje ontvangen, wat leuk verpakt. De armbanden zijn erg mooi. Ze zijn helemaal goedgekeurd. Bedankt voor de hulp.
Ik kom zeker vaker bij je shoppen.
Gr. Meike
Heb het schuifje ontvangen :
Bedankt voor de snelle verzending!!
Dochterlief is er erg blij mee.
Met vriendelijke groet, Selma
Gister besteld en vandaag in huis!
Ook nog een leuk presentje erbij!
Dikke 10 dus
Gefeliciteerd met je 4 jarig bestaan, dat er nog maar veel jaren bijkomen.
ik heb net weer een bestelling bij je gedaan, er is weer zoveel moois.
Gr. Connie
Heel spannend. Echt leuke sieraden.
Ik ben er super blij mee.
Ik kom zeker weer bij je shoppen.
Gr Josje