Snelle verzending, gratis boven €50,00 NL / € 65,00 B  ♦ Uit voorraad geleverd!    Binnen 14 dagen retourneren
Gastenboek Monja's Trading

Gastenboek

Welkom in ons gezellige gastenboek!

Dit is dé plek waar klanten hun ervaringen, geurtjes‑avonturen en verrassingsmomentjes delen.
Wij worden altijd blij van jullie verhalen — van een woonkamer die ineens naar “wauw!” ruikt tot een cadeautje dat nét iets te leuk was om weg te geven.
Heb je een amberblokje dat je hele huis verliefd maakt?
Kaarsenzand dat een knus hoekje omtovert tot je nieuwe favoriete plek?
Of kwam je pakketje binnen alsof het rechtstreeks uit een feestje rolde?

Vertel het ons.
Wij smullen van elk detail.
Laat hier gerust een berichtje achter: lief, grappig, kort, uitgebreid, spontaan of helemaal in jouw stijl.
Alles mag.
Jouw woorden geven onze webshop kleur en helpen anderen ontdekken wat onze producten zo bijzonder maakt.

Dank je wel dat je hier bent — en dat je onze winkel een beetje magischer maakt met jouw verhaal.

Persoonlijk reageren lukt hier niet, maar weet dat we jullie lieve woorden enorm waarderen.


 

 

Geplaatst door: ans penninx 25-07-2015 20:52:00
Zeer snel de armbandjes ontvangen. Ik kreeg er zelfs nog een kado armbandje bij, echt heel leuk. De slotjes zijn wat lastig om open en dicht te doen. Verder heel mooi. Ik zal vast nog wel eens wat bestellen.
Geplaatst door: Jilke 25-07-2015 15:17:00
Gisteren besteld, vandaag ontvangen, bedankt. Wat een mooie armband, ik ben er heel blij mee. Ik kom zeker snel weer terug shoppen, want ik heb zoveel moois gezien. Je hebt mooie sieraden.
Geplaatst door: Ilse 23-07-2015 13:04:00
Hoi Monja, Bedankt voor de snelle service. Het is echt een kadootje wat er binnenkomt, met een leuke geschenk erbij en een persoonlijk berichtje. Super. Zeker tot een volgende keer. Groetjes van een zeer tevreden klant.
Geplaatst door: rosalie 16-07-2015 01:17:00
Snelle levering, leuke sieraden en heel leuk verpakt met een klein kadootje en briefje erbij! Ik kom zeker terug!!
Geplaatst door: Izzie 12-07-2015 14:40:00
Hallo Monja, bedankt voor de snelle service. Keurig en goed ingepakt ook. Erg leuk dat cadeautje erbij. Tot een volgende keer
Supertop......
Geplaatst door: Linda 8-07-2015 17:42:00
Wat een leuke site. Mooie sieraden. Besteld en inderdaad een dag later had ik mijn bestelling, mooi verpakt, al in huis. Ook bedankt voor het leuke cadeautje. Ik kom zeker vaker bij je shoppen. Doei.
Geplaatst door: Demy 8-07-2015 16:56:00
Super snelle service, heb alles netjes binnen gekregen, en met een leuk kadootje erbij! Top gedaan.
Geplaatst door: Andrea 4-07-2015 19:19:00
Hallo
Ik wil laten weten dat ik de oorbellen heb ontvangen
Dankje wel
Mvg Andrea
Geplaatst door: Sanne 4-07-2015 17:06:00
Snelle service en netjes verpakt. Lijkt echt wel een kadootje, zeker met de leuke attentie die erbij zit. Ik ben zeer tevreden en zal reklame voor je maken.
Tot een volgende keer.
Geplaatst door: nel heeren 25-06-2015 17:18:00
Vandaag zoals beloofd mn oorbellen ontvangen en een super leuk armbandje erbij kado gekregen! Dank je wel Monja zal deze we winkel zeker aanbevelen! Groetjes Nel
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid